viernes, 29 de octubre de 2010

Ja torno a ser aquí!

Bon dia a tothom! Ja torno a ser aquí!


Després de molt de temps amb el blog aturat (disculpeu-me, però entre l'escola i mil coses que m'han passat últimament i que aniré explicant a poc a poc, no he tingut massa temps), he decidit tornar a començar de nou.


El que faré és publicar algunes de les entrades més interessants que tenia en el blog antic i donar una nova perspectiva a aquest, per això li he posat de nom "Sense aturar-se". 


Espero sincerament que les meves publicacions serveixin per donar a conèixer el meu dia a dia convivint amb l'Escleròsi Múltiple i per tant, que sigui una forma de familiaritzar a tothom amb aquesta malaltia. 


Així doncs: ja torno a ser aquí, amb més il·lusió i força que mai! 


Una abraçada a tothom!


Mireia.

1 comentario:

  1. Hola Mireia. T'entenc perfectament. Em presento: sóc Ester,42 anys, casada, amb filla d'11 anys i de Balaguer(Lleida).
    Fa 9 anys em van diagnosticar EM remitent-recurrent, després del part (que va ser el 1r brot no diagnosticat).
    Tot el que et passa a tu em passa a mi també; el que succeeix és que jo ja he abandonat aquest estat i ara estic com a EM secundàriament progressiva.

    No treballo, però estic estudiant el grau de Dret per la UOC.
    T'invito a que visitis el meu blog i si t'agrada et pots fer seguidora, com jo faré ara amb el teu.

    http://elrincondenena.blogspot.com/

    salutacions

    ResponderEliminar